ریموت کنترل تلویزیون ال جی

ریموت کنترل تلویزیون ال جی mr20ga

از {{model.count}}

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون ال جی mr20ga

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ریموت کنترل تلویزیون ال جی mr20ga یک ریموت هوشمند مجیک با قابلیت های فراوان می باشد .

ریموت کنترل تلویزیون ال جی mr20ga

ریموت کنترل تلویزیون ال جی mr20ga یک ریموت هوشمند مجیک جادویی می باشد . تلویزیون های اسمارت ال جی به ریموت کنترل هوشمند و مجیک مجهز هستند . دسترسی راحت به منو ، اتصال کنترل با بلوتوث به تلویزیون ، بهره گیری از فرمان و جستجوی صوتی ، غلتک موسی و … تنها قسمتی از کاربرد های این ریموت کنترل جادویی می باشد .

با وجود این کنترل علامت موس بر روی تلویزیون ظاهر می شود که شما می توانید همانند کامپیوتر و با حرکت دادن کنترل به سمت چپ و راست و همچنین بالا و پایین قادر به انتخاب گزینه های متنوع بر روی تلویزیون باشید . به واسطه غلتک موسی شما می توانید به راحتی بین منو ها و در بین صفحات بالا و پایین بروید  . اتصال از طریق بلوتوث باعث می شود که دیگر لازم نباشد برای تغییر کانال و صدا و یا هر کار دیگری حتما کنترل را رو به سمت تلویزیون بگیرید و شما می توانید از یک اتاق دیگر اقدام به تعویض کانال و یا تغیر صدا کنید .

قابلیت فرمان صوتی و امکان جستجو با صدا باعث می شود بتوانید به راحتی تنظیمات را از طریق صدا انجام دهید و به جستجو راحت تر در تلویزیون بپردازید .

ریموت کنترل تلویزیون ال جی mr20ga دارای دکمه های میانبر برای دسترسی سریع به NETFLIX و Prime Video به این ریموت کنترل اضافه شده است .


قابلیت فرمان و جستجوی صوتی
دارد
نحوا اتصال به تلویزیون
بلوتوث
قابلیت جابه جایی نشانگر با حرکت و اشاره ی دست و کنترل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...