خرید اسکوتر برقی (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

اسکوتر برقی هوشمند Irobot مدل آفرود

از {{model.count}}

اسکوتر برقی هوشمند آفرود

تعداد
نوع
18,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسکوتر برقی هوشمند Irobot مدل آفرود توسط شرکت معتبر Irobot در سال 2023 وارد بازار شد و با ورود خود انقلابی بزرگ در صنعت اسکوتر برقی‌ های هوشمند بپا کرد. Irobot این محصول را با طراحی متفاوت، رابط کاربری متفاوت با تمام اسکوتر برقی‌ های موجود در بازار و البته امنیت بالا در کنار خروجی رضایت‌ بخش تولید کرد. این ها همه و همه تنها بخشی از ویژگی‌ های این محصول هستند. به همین دلایل هست که این اسکوتر در فهرست بهترین اسکوتر برقی های سال رتبه اول را کسب کرد و به عنوان ایمن ترین اسکوتر برقی شهرت دارد. اکنون که با این کالا آشنا شدید شما را مشخصات آن بیشتر آشنا می کنیم.

محصولات مرتبط

اسکوتر برقی هوشمند Irobot مدل آفرود

اسکوتر برقی هوشمند Irobot مدل آفرود دارای یک موتور مستقل دوگانه با توان 800 وات می باشد. این موتور می تواند حداکثر سرعت 15 کیلومتر بر ساعت را برای شما فراهم کند. شارژ این اسکوتر 2.5 نیم ساعت طول می کشد و با هربار شارژ کامل می توانید تا حدود 16 کیلومتر پیمایش کنید. 

باتری اسکوتر برقی هوشمند Irobot مدل آفرود از نوع لیتیومی می باشد و دربرابر گرما و آتش سوزی تا حد زیادی مقاوم هست. برای اطلاع از مقدار باتری باقی مانده می توانید از طریق اپلیکیشن در موبایل خود مطلع شوید.

برنامه اسکوتر برقی هوشمند Irobot مدل آفرود به شما این امکان را می دهد که اسکوتر خود را ردیابی کنید، سرعت و مسافت طی شده و نقشه مسیر خود را ببینید.

یکی دیگر از ویژگی های این اسکوتر برقی داشتن قابلیت کمک راننده ( اتو بالانس ) است که باعث حفظ تعادل اسکوتر می شود.

اسکوتر برقی هوشمند Irobot مدل آفرود قابلیت رانندگی در شیب های تا 15 درجه را دارد و به دلیل داشتن موتور پر قدرت خود براحتی می‌ توانید در مسیر خاکی و سنگ لاخ حرکت کند.

ابعاد تایر ها 10 اینچ و مقاوم در برابر آب هستند. چراغ ‌های جلو LED داخل تایر برای انواع محیط ‌ها از محیط گل و لای تا دست انداز ها و مناظق مرطوب یا جاده تاریک جلوه زیبایی به اسکوتر می دهد.

خلاصه امکانات اسکوتر برقی هوشمند Irobot مدل آفرود به شرح زیر می باشد.

  1. اپلیکیشن هوشمند
  2. دارای دسته اضافه قابل تنظیم برای کنترل بهتر
  3. امکان تنظیم چراغ ها
  4. قابلیت اتو بالانس برای کنترل راحت تر
  5. تحمل وزن بسیار بالا
  6. قابلیت تنظیم دستی سرعت
  7. نمایش سرعت روی اپلیکیشن موبایل
  8. مجهز به GPS
  9. نمایشگر باطری روی بدنه
  10. توانایی عبور از شیب ۱۵ درجه
  11. قابل استفاده در محیط خیس، مرطوب و محیط های سنگ لاخ و شنی
  12. تایر های ۱۰ اینچی
  13. اسپیکر های قدرتمند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...