خرید بک لایت تلویزیون شیائومی (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

بک لایت تلویزیون شیائومی l55m5-5s

از {{model.count}}

بک لایت l55m5-5s

تعداد
نوع
830,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بک لایت تلویزیون شیائومی l55m5-5s دارای 4 ردیف 9 تایی می باشد . ولتاژ هر لامپ ال ای دی 3 ولت است .

بک لایت تلویزیون شیائومی l55m5-5s

بک لایت تلویزیون شیائومی l55m5-5s از پی سی بی آلومینیوم جهت خنک کنندگی بیشتر لامپ ها استفاده می کند . همچنین برای نصب آن شما نیازی به چسب مخصوص دارید به این دلیل که سیستم نصب این بک لایت به صورت چسب است . ما این بک لایت را از برند معتبر استرن استار برای شما فراهم کردیم تا محصولی با کیفیت تهیه کنید .

بک لایت تلویزیون شیائومی l55m5-5s از 4 ردیف 9 تایی تشکیل شده است . برای تست بک لایت ابتدا تلویزیون را باز کنید سپس با استفاده از یک تستر تک تک لامپ ها را چک کنید . توجه داشته باشید که حتی اگر یکی از لامپ ها هم خراب باشد کل بک لایت خاموش می شود . از آنجایی که این لامپ ها عمر مفید دارند توصیه می کنیم کل بک لایت تعویض گردد .

اگر هرگونه سوال و راهنمایی درخصوص بک لایت تلویزیون شیائومی l55m5-5s دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را یاری کنند .

شما می توانید جهت آشنایی با تعمیر بک لایت تلویزیون به روی این متن کلیک کنید .

سایر بک لایت های تلویزیون شیائومی را اینجا ببینید .

بک لایت تلویزیون شیائومی l55m5-5s هم مانند سایر محصولات ما از کیفیت بالایی برخوردار است . کلیه اجناس موجود در سایت دایکو از برند استرن استار معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت تولید کننده بک لایت تلویزیون و لامپ های ال ای دی تهیه می شود .

کشور سازنده
چین
شرکت سازنده
استرن استار
ولتاژ هر لامپ ال ای دی
3 ولت
تعداد ردیف ها
4

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...