خرید ترامپولین (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

ترامپولین قطر 145 پایه u وارداتی

از {{model.count}}

جامپینگ کودک قطر 145 پایه u

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
7,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین قطر 145 پایه u وارداتی مخصوص کودک از محصولات جدید ورزشی فروشگاه دایکو بوده که در سال 2021 طراحی و وارد بازار شد . این ترامپولین از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات ما بوده که طرفداران زیادی دارد .

ترامپولین قطر 145 پایه u وارداتی

طراحی ترامپولین قطر 145 کودک به صورت گرد بوده و در رنگ های آبی، قرمز و زرد موجود می باشد . در تمام اطراف ترامپولین یک پارچه توری محافظ قرار دارد تا از صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی کودک به بیرون جلوگیری کند . برای ورود و خروج به این ترامپولین می توان از زیپ مخصوصی که در قسمت جلو قرار دارد استفاده کنید .

کیفیت قطعات و استحکام این محصول به هیچ عنوان با ترامپولین های ساخت داخل و مدل های مشابه وارداتی قابل مقایسه نیست . کیفیت اصلی ترین دلیل برای خرید و استفاده از محصول است به همین دلیل کالایی که کیفیت و مقاومت پایینی داشته باشد طول عمر کمی خواهد داشت و هیچ شخصی تمایل به خرید آن ندارد .

شما می توانید با کلیک به روی این متن یک مقاله بسیار مفید درخصوص انتخاب ترامپولین و راهنمای خرید این محصول را بخوانید.

جنس بدنه ترامپولین قطر 145

جنس بدنه ترامپولین قطر 145 pvc بوده و جنس پایه های آن فولاد ضد زنگ است . قطر این ترامپولین 145 سانتی متر به ارتفاع 155 می تواند تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل کند . وزن نهایی این محصول 12 کیلوگرم می باشد و با توجه به وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی است .

قیمت مناسب، کیفیت قابل قبول، حفاظ استاندارد و یک دست متصل به بدنه نکات مثبت این ترامپولین اند و پایه های u شکل مانع از برگشتن آن می شوند .

برای راه اندازی ترامپولین قطر 145 می توانید از کاتالوگی که در درون جعبه هست استفاده کنید . ابتدا پایه ها را به بدنه متصل کنید . سپس تشک را به همراه فنر هایی که داخل جعبه هستند به بدنه متصل کرده و در پایان پارچه توری محافظ را به پایه ها متصل کنید .

روش های نگهداری از محصول

در نگهداری از ترامپولین قطر 145 حتما به این نکات توجه داشته باشید .

  • ترامپولین را از اجسام تیز دور نگهدارید .
  • برای افزایش طول عمر ترامپولین بهتر است افرادی که وزن آن ها بیش از 95 کیلوگرم است از این محصول استفاده نکنند .

تمامی ترامپولین های موجود در فروشگاه دایکو استاندارد و کیفیت ساخت بالایی دارند . این محصولات از بهترین کارخانه های دنیا تهیه شدند و به دلیل طراحی اصولی نصب و راه اندازی ساده ای دارند .


قطر
145 سانتی متر
ارتفاع
155 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس پایه ها
pvc فلز صد زنگ
جنس پوشش کناری
توری کشی
تعداد فنر
36
جنس کفی
پلی پروپیلن
قابلیت ضد آب و ضد ضربه
دارد
زمان نصب
35 دقیقه
کشور سازنده
چین
گارانتی
12 ماه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...