خرید ترامپولین (فروش ویژه فروردین 1402)

ترامپولین قطر 3 حفاظ دار

از {{model.count}}

جامپینگ قطر 3 حفاظ دار

تعداد
نوع
19,500,000
19,000,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین قطر 3 حفاظ دار  یکی از پرفروش ترین ها در سایز بزرگ می باشد . این ترامپولین مخصوص فضای باز است و در فضای سرپوشیده به شرط آن که 3 متر از سقف فاصله داشته باشد می توان استفاده کرد .

ترامپولین قطر 3 حفاظ دار

مدل موجود در فروشگاه دایکو بدنه مستحکم و مقاومی دارد . رویه این مدل از جنس پلی پروپیلن است تا استحکام بالایی داشته باشد . ترامپولین حفاظدار قطر 3 می تواند 450 تا 500 کیلوگرم وزن را تحمل کند و به همین دلیل محدودیت سنی نداشته و حتی بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند .

شما می توانید با کلیک به روی این متن یک مقاله بسیار مفید درخصوص انتخاب ترامپولین و راهنمای خرید این محصول را بخوانید.

اجزای ترامپولین قطر 3 حفاظ دار

پلی پروپیلن پلاستیک ضخیم بوده که خاصیت کشسانی و استحکام بالایی دارد . این صفحه توسط فنر های مقاوم و سبک به فریم اصلی متصل می شود . جنس فنر ها آلیاژ ضد زنگ و آب کروم است . در تولید ترامپولین قطر 3 از فولاد مستحکم استفاده شد تا به کمک این بدنه بتواند در فضای باز و مناطق مرطوب استفاده کنید تا مشکلی برای آن نباشد .

در طراحی این محصول از فنر های دوبل استفاده شد تا استحکام ترامپولین را در برابر فشار و ضربه بالا ببرد و شما می توانید از آن برای کودکان و بزرگسالان استفاده کنید .

یک توری محافظ سراسر این محصول قرار دارد تا امنیت دستگاه را بالا ببرد تا مانع از پرت شدن کودک به بیرون شود .

از ترامپولین قطر 3 می توان برای استفاده در مهدکودک، مراکز آموزشی و تفریحی و پارک ها استفاده کرد . به لطف قطر زیاد این کالا تا 3 کودک یا بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند .

ویژگی های این محصول

ترامپولین از 3 قسمت اصلی تشکیل می شود که صفحه پرش مهم ترین قست آن است . فریم این جامپینگ از 6 قطعه فولادی دارای گرید مهندسی ساخنه شده و به راحتی به یکدیگر متصل می شوند .

صفحه جامپینگ قطر 3 پس از اتصال پایه ها به هم نصب می شود . پایه های u شکل ترامپولین قطر 3 بسیار محکم و مقاوم هستند تا بتوانند علاوه بر وزن ترامپولین وزن افراد در حال پرش را تحمل کنند .

4 عدد پایه u شکل با فاصله مناسب با زمین و استاندارد باعث می شوند که در حین پرش صدای مزاحمی ایجاد نشود .

برای نصب حفاظ توری در ابتدا باید 8 عدد میله آهنی به صفحه پرش وصل شود . سپس تور را دور تا دور ترامپولین نصب کنید تا مانع از پرش افراد به بیرون شود .

ترامپولین قطر 3 هم مانند دیگر مدل های ترامپولین ما وارداتی و از بهترین کارخانه ها تهیه شد است . نصب و راه اندازی این مدل به دلیل طراحی اصولی و مهندسی شده بسیار راحت و آسان هست . برای راهنمایی نصب هم یک کاتالوگ داخل جعبه قرار دارد .

روش های نگهداری از محصول

در نگهداری از ترامپولین قطر 3 حفاظ دار حتما به این نکات توجه داشته باشید .

  • ترامپولین را از اجسام تیز دور نگهدارید .
  • برای افزایش طول عمر ترامپولین بهتر است افرادی که وزن آن ها بیش از 450 کیلوگرم است از این محصول استفاده نکنند .

تمامی ترامپولین های موجود در فروشگاه دایکو استاندارد و کیفیت ساخت بالایی دارند . این محصولات از بهترین کارخانه های دنیا تهیه شدند و به دلیل طراحی اصولی نصب و راه اندازی ساده ای دارند .

قطر
3 متر
ارتفاع
255 سانتی متر
تحمل وزن
500 کیلوگرم
جنس پایه ها
فولاد ضد زنگ
جنس پوشش کناری
توری کشی
تعداد فنر
64 عدد
جنس کفی
پلی پروپیلن
قابلیت ضد آب و ضد ضربه
دارد
زمان نصب
60 دقیقه
کشور سازنده
چین
گارانتی
12 ماه
وزن کالا
35 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...