لوازم جانبی تجهیزات امنیتی (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

دستگاه تشخیص مونوکسید کربن

از {{model.count}}

دتکتور سنسور مونوکسید کربن

تعداد
نوع
950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

دستگاه تشخیص مونوکسید کربن یکی از ضروری ترین وسایلی است که باید داشته باشید. آمار تکان دهنده از گاز گرفتگی در ایران نشان می دهد که هنوز مردم به نکات ایمنی توجه نمی کنند. طبق آمار هر روز 2 ایرانی بر اثر گاز گرفتگی در مناطق مختلف شهرهای ایرانجان خود را از دست می دهند. بيش از 70 درصد تلفات مسموميت با گاز مربوط به نيمه دوم هر سال است. مونوکسید کربن در اثر سوختن ناقص مواد هیدروکربنی(در اثر کمبود اکسیژن در فضا) نظیر گاز شهری، گاز کپسول، نفت،بنزین در سیستم های خانگی و صنعتی نظیر اجاق گاز، بخاری، آبگرمکن، پکیج و… تولید می‌شود.

دستگاه تشخیص مونوکسید کربن

دستگاه تشخیص مونوکسید کربن یا هشدار دهنده گاز مونوکسید کربن دستگاهی الکترونیکی و وایرلس(بدون سیم) می باشد که برای تشخیص و آشکارسازی مونوکسید کربن در محیط های کوچک به کار می رود. این دستگاه به طور معمول در منازل مسکونی، هتل ها ،مدارس، خوابگاه ها و غیره کاربرد دارد.

دستگاه تشخیص مونوکسید کربن از 3 عدد باتری قلمی بهره می برد که می تواند 1 سال آن را روشن نگهدارد. این محصول درصورت تشخیص نشت گاز شروع به آژیر کشیدن می کند.

منبع تغذیه
4.5 ولت - 3 عدد باتری قلمی
دمای کاری
50 - 0 درجه سانتی گراد
صدای زنگ هشدار
70 دسی بل
عمر باتری
1 سال
عمر سنسور
5 سال پس از شروع به کار
فرکانس بیسیم
433 مگاهرتز
محتوای داخل جعبه
دستگاه - پیچ و رولپلاک - کاتالوگ - براکت نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...