خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

ساک تنیس بابولات ۱۲ راکت Pure Aero Rafa

از {{model.count}}

بابولات ۱۲ راکت Pure Aero Rafa

تعداد
نوع
6,200,000
5,300,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس بابولات ۱۲ راکت Pure Aero Rafa انتخاب اول دوستداران رافائل نادال ستاره اسپانیایی تنیس جهان می باشد .

ساک تنیس بابولات ۱۲ راکت Pure Aero Rafa

این ساک ۱۲ راکته که خود رافائل از آن استفاده می‌ کند فضای زیادی دارد و می‌ توانید تمام وسایل مورد نیازتان را به زمین ببرید. رنگ‌ های زرد، مشکی و بنفش این محصول با راکت‌ های سری پیور ایرو شرکت بابولات هماهنگ است . این ساک دارای سه بخش اصلی است که دو بخش آن دارای عایق حرارتی هست .

همچنین این محصول یک قسمت میانی بزرگ دارد که می‌ توان در آن راکت‌ بیشتر و یا لوازم دیگر قرار دهید . جیب‌ های جانبی این ساک تنیس خود دارای قسمت‌ های کوچک‌ تر هستند که برای نگهداری وسایل دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرند . یک محفظه مخصوص کفش برای جلوگیری از پخش شدن بوی نامطبوع در ساک تنیس قرار دارد . در ساخت بند‌ های این ساک پد های ابری بکار رفت که حمل آن را بسیار راحت تر می‌ کند .

فروشگاه اینترنتی دایکو بروز ترین و با کیفیت ترین کیف و کوله تنیس را از معتبر ترین برند های موجود تهیه می کند و با کمترین قیمت حتی در خرید تک بفروش می رساند .

بابولات ۱۲ راکت Pure Aero Rafa از لحاظ ظاهری مطابق با الگوی رنگی راکت تنیس رافائل طراحی شد و دارای سه محفظه اصلی بزرگ می باشد . دو بخش جانبی به لایه محافظ تغییرات دمایی ایزوترمال مجهز اند و همچنین محفظه جداگانه برای قرار گیری کفش تنیس با سیستم تهویه هوای سراسری از دیگر ویژگی های این ساک تنیس بسیار با کیفیت و زیبا می باشد .

ساک تنیس بابولات ۱۲ راکت Pure Aero Rafa فضای کافی برای حمل تمامی لوازم تنیس شما را دارد و مناسب برای بازیکنانی است که می خواهند همه وسایل خود را یکجا و منظم ساماندهی و حمل بکنند.

ابعاد
۷۲ سانتی‌ متر طول × ​۳۲ سانتی‌ متر ارتفاع × ۴۸ سانتی‌ متر عرض

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...