خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

ساک تنیس ویلسون ۲۰۲۲ Roland Garros Super Tour 9 Pack

از {{model.count}}

ساک تنیس ۲۰۲۲ Roland Garros Super Tour 9 Pack

تعداد
نوع
5,300,000
5,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ویلسون ۲۰۲۲ Roland Garros Super Tour 9 Pack با گنجایش ۹ راکت محصول سال ۲۰۲۲ شرکت ویلسون می باشد .

ساک تنیس ویلسون ۲۰۲۲ Roland Garros Super Tour 9 Pack

این ساک زیبا که مختص گرند اسلم رولان گاروس ۲۰۲۲ طراحی شد دارای دو بخش مجزا هست که یکی از ‌آن‌ ها مجهز به عایق حرارتی است . در هر طرف این محصول یک جیب بزرگ برای نگهداری وسایل مختلف وجود دارد . وجود بندهای قابل تنظیم برای استفاده به حالت کوله‌پشتی و همچنین یک دسته حمل این ساک را آسان می‌ کند . این ساک از مواد با کیفیت تولید می شود و دوام آن بسیار بالا هست .

گنجایش هر کیف و ساک تنیس از مهم ترین ویژگی های آن برای خرید محسوب می شود . گنجایش هر ساک تنیس بر اساس تعداد راکت هایی که به صورت همزمان حمل می کند سنجش می شود . کیف تنیس ۲۰۲۲ Roland Garros Super Tour 9 Pack دارای قابلیت حمل ۹ راکت به صورت همزمان است . در اصطلاح به این محصول یک ساک تنیس ۹ راکته می گویند . ویلسون در این ساک به منظور حمل راکت ها دو فضای بزرگ و مجزا برای شما قرار داد است . راکت های تنیس به صورت کامل در این دو فضا قرار می گیرند .

بهره بری از فناوری Thermoguard در ساخت

یکی از این دو فضای اختصاصی دارای فناوری بی نظیر Thermoguard است . این فناوری باعث ایجاد یک عایق حرارتی در داخل ساک می شود و از محتویات موجود آن در برابر افزایش بسیار زیاد دما جلوگیری خواهد کرد . ساک تنیس ویلسون ۲۰۲۲ Roland Garros Super Tour 9 Pack دارای ابعاد ۷۳٫۵x33x33 سانتی متر هست . علاوه بر دو فضای اصلی که برای حمل راکت طراحی شده است دو جیب بزرگ زیپ دار نیز در دو طرف این ساک وجود دارد که مخصوص حمل لوازم و تجهیزات جانبی مانند قمقمه آب، توپ تنیس و .. هستند . کوله پشتی تنیس این مدل نیز با در فروشگاه موجود می باشد که توصیه می کنیم از آن مدل نیز بازدید کنید .

ابعاد
۷۶ سانتی‌ متر طول × ۳۵.۵ سانتی‌ متر ارتفاع × ۳۰.۵ سانتی‌ متر عرض

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...