خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

ساک تنیس ویلسون Clash 9 Pack

از {{model.count}}

ویلسون Clash 9 Pack

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ویلسون Clash 9 Pack با گنجایش ۹ راکت محصول سال ۲۰۲۲ شرکت ویلسون است .

ساک تنیس ویلسون Clash 9 Pack

این ساک زیبا از دو بخش تشکیل می شود که یکی از این بخش‌ ها مجهز به عایق حرارتی هست . در هر طرف این محصول نیز یک جیب بزرگ برای نگهداری وسایل مختلف وجود دارد . وجود بند های قابل تنظیم برای استفاده به حالت کوله‌پشتی و یک دسته حمل این ساک را بسیار آسان می‌ کند . این ساک تنیس از مواد باکیفیت تولید می شود و دوام  بسیار بالایی دارد . همچنین رنگ‌ های این محصول با راکت‌ های سری کلش ویلسون در هماهنگی کامل می باشد .

ویلسون برای حمل این ساک از سیستم Dual Carrying استفاده می کند . با استفاده از این سیستم در بالای ساک دو بند محکم که قابل تنظیم می باشد . این دو بند در حالت کوتاه به وسیله یک روکش چسبی به یکدیگر متصل می شوند که می توان به وسیله آن ها ساک را براحتی مانند ساک های باشگاهی حمل کرد . از سوی دیگر با جدا کردن این دو بند و تنظیم آن ها در بلند ترین حالت ممکن می توانید ساک تنیس ویلسون Clash 9 Pack را مانند کوله پشتی حمل کنید . علاوه بر این دو بند یک دسته نیز برای آویزان کردن ساک تنیس وجود دارد که در تصاویر محصول به راحتی قابل مشاده است .

ابعاد
۷۳٫۵x33x33 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...