خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه فروردین 1402)

ساک تنیس ویلسون Pro Staff 15 Pack

از {{model.count}}

ساک تنیس 15 راکت ویلسون Pro Staff 15 Pack

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ویلسون Pro Staff 15 Pack یک ساک با قابلیت حمل 15 راکت است که بزرگترین ساک سری Super Tour Pro Staff می باشد و رنگ مشکی آن با راکت‌ های سری پرو استف در هماهنگی کامل قرار دارد .

ساک تنیس ویلسون Pro Staff 15 Pack

این ساک از سه بخش اصلی تشکیل می شود . دو بخش آن دارای عایق حرارتی Thermoguard شرکت ویلسون است و در هر کدام تا ۴ راکت می توان قرار داد . در بخش میانی هم می‌ توانید راکت‌ های بیشتر و وسایل مورد نیاز دیگر را بگذارید . در انتهای ساک نیز جایی برای نگهداری کفش می باشد .

ساک تنیس ویلسون سری Pro Staff مدل ۱۵ راکته Super Tour یک ساک تنیس زیبا و تمام عیار با رعایت تمامی استاندارد های لازم است . این ساک تنیس با گنجایش ۱۵ راکت و سیستم تهویه هوای دوگانه و سیستم عایق دمایی ترموگارد مانع از دم کردن هوای داخل ساک و آسیب به لوازم تنیس و همچنین ایجاد بوی نامطبوع داخل ساک می شود  . بندهای برزنتی مستحکم پشت ساک حمل آن را بر روی دوش بسیار آسان می کند .

در دو طرف این ساک تنیس دو جیب هست که وسایل زیادی را می‌ توان در آن بگذارید . هم‌چنین بخش خارجی این ساک به گونه‌ ای است که همواره شکل خود را حفظ می‌ کند و خالی یا پر بودن ساک وضع ظاهری آن را تغییر نمی‌ دهد .

نکته جالب طراحی یک محفظه برای پنهان کردن این بند ها در صورت عدم نیاز به آن ها است . این ساک تنیس برای تمامی لوازم شما جای مخصوص  دارد .

ساک تنیس ویلسون Pro Staff 15 Pack قابلیت گنجایش ۱۵ راکت به صورت همزمان را دارد که به آن ساک تنیس ۱۵ راکته می گویند . برای این ۱۵ راکت ۳ فضای مجزا وجود دارد که با استفاده زیپ های بزرگی از قسمت بالایی ساک قابل دسترسی هستند .

ابعاد
۷۶٫۲ سانتی‌ متر × ۳۵٫۵ سانتی‌ متر × ۳۵٫۵ سانتی‌ متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...