خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

ساک تنیس ویلسون Roger Federer DNA 12 Pack

از {{model.count}}

ساک تنیس ویلسون Roger Federer DNA 12 Pack

تعداد
نوع
8,600,000
10,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ویلسون Roger Federer DNA 12 Pack با الهام از طرح زیبا و چشم‌ نواز راکت‌ های سری پرو استف آقای تنیس جهان راجر فدرر طراحی شد است .

ساک تنیس ویلسون Roger Federer DNA 12 Pack

این محصول برای بازیکنان حرفه‌ ای که وسایل زیادی را همراه خود به زمین می‌ برند انتخاب مناسبی هست . این ساک دو قسمت مجزا برای راکت (با گنجایش ۱۲ راکت در مجموع) را دارد . این دو بخش به عایق حرارتی ویلسون ۲ Thermoguard مجهز هستند تا از تاثیر تغییرات دمای محیط بر میزان کشش Tension زه راکت‌ داخل ساک جلوگیری کند .

در دو سمت این ساک تنیس دو قسمت دیگر برای تجهیزات جانبی وجود دارد که فضای کافی برای یک جفت کفش و سایر لوازم مورد نیاز بازیکن را در اختیار قرار می دهد . این محصول دوام بسیار بالایی دارد . در دو قسمت‌ انتهایی و میانی دارای دسته می‌باشد و دو بند قابل تنظیم نیز برای حمل ساک به صورت کوله‌ پشتی در آن وجود دارد . تصویر امضای راجر فدرر نیز این ساک را به یک محصول خاص تبدیل می کند .

دسته های بسیار نرم ویلسون Roger Federer DNA 12 Pack

ویلسون Roger Federer DNA 12 Pack دارای یک دسته برای حمل با دست و دو دسته در پشت برای حمل با شانه به حالت کوله پشتی هست . این بندهای پشتی دارای بند جناغی و بالشتک پشتی هستند . بند های شانه ای این کیف تنیس ویلسون با تسمه های ارگونومیک پر می شوند و سبب می شود زمانی که از این کیف به حالت کوله و بر روی شانه های خود استفاده می کنید به نسبت حمل دیگر کوله های مشابه بسیار راحت تر باشید .

نکته دیگر در مورد بند های کوله این محصول این است با اتصالی که بین این دو ایجاد می شود شما می توانید بند ها را با توجه به شانه های خود کوتاه تر (بالاتر) یا بلند تر (پایین تر) تنظیم کنید . این انعطاف به شما در حین باز کردن کیف کمک خواهد کرد .

مورد بعدی که ساک تنیس ویلسون Roger Federer DNA 12 Pack برای طرفداران این محصول به همراه دارد وجود امضای راجر فدرر در دو طرف این ساک است .

ابعاد
۷۶ سانتی‌ متر طول × ۳۵ سانتی‌ متر ارتفاع × ۲۸ سانتی‌ متر عرض

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...