خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

ساک تنیس ویلسون مدل Roland Garros 9 racket

از {{model.count}}

ساک تنیس ویلسون Roland Garros 9 racket

تعداد
نوع
5,500,000
5,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ویلسون Roland Garros 9 racket محصولی خاص در فروشگاه دایکو می باشد که مختص مسابقات رولان گاروس ۲۰۲۱ طراحی شد است .

ساک تنیس ویلسون Roland Garros 9 racket

رنگ این ساک با دومین گرند اسلم سال در هماهنگی کامل قرار دارد . ویلسون Roland Garros 9 racket محصولی از سری کیف های Roland Garros است که توسط کمپانی ویلسون و با الهام از مسابقات رولند گروس طراحی و تولید می شود . ظرفیت کیف یکی از مهم ترین ویژگی ها در هنگام خرید کیف تنیس می باشد . این محصول دارای دو فضای اصلی برای نگهداری راکت تنیس است . این دو فضا در مجموع ظرفیت ۹ راکت تنیس را دارند .

اکثر بازیکنان در یکی از این فضا ها راکت های خود را قرار می دهند و د فضای دیگر لوازمی مانند توپ تنیس، لباس تنیس و… قرار می دهند .

طراحی ظاهری ساک تنیس ویلسون Roland Garros 9 racket

این ساک تنیس از دو قسمت تشکیل می شود که یک قسمت آن مجهز به عایق حرارتی شرکت ویلسون هست . شما می توانید تا ۵ راکت را در آن جای دهید . در بخش های دیگر می توانید وسایل دیگر نظیر کفش، حوله و… را در آن قرار دهید . دو جیب نسبتاً بزرگ در قسمت کناری این محصول هست تا بتوان وسایل کوچک تر مورد نیاز خود را در آن بگذارید . همچنین دو جیب کوچک دیگر نیز در این محصول وجود دارد .

نشان مسابقات رولان گاروس جلوه زیبایی به این محصول می دهد . ساک تنیس ویلسون Roland Garros 9 racket دو بند قابل تنظیم دارد تا هم بصورت دستی و رودوشی بتوانید از آن استفاده کنید .

ساک تنیس ویلسون سری ROLAND GARROS مدل ۹ راکت TEAM NEW محصول شرکت Wilson می باشد که در نگاه اول لوگو رسمی مسابقات گرند اسلم تنیس آزاد فرانسه در اطراف این ساک زیبا به چشم می خورد .

این ساک تنیس از دو فضای اصلی بزرگ تشکیل می شود . فضای اول دارای تکنولوژی Thermoguard است که از تجهیزات ورزشی تنیسور در دما های بالا بخوبی محافظت می کند و مانع از انتقال دمای بالا به محتویات داخل کیف می شود . فضای دوم بقدری بزرگ است که می توانید سایر وسایل خود را در آن جا دهید .

در دو طرف ساک تنیس ویلسون Roland Garros 9 racket دو جیب بزرگ وجود دارد تا لوازم جانبی مانند قمقمه آب، توپ تنیس، اور گریپ های راکت و دیگر لوازم جانبی در آن قرار دهید . علاوه بر این دو جیب، دو جیب کوچک نیز در دو طرف ساک می باشد تا لوازم کوچک تری مانند گوشی همراه، ضربه گیر راکت تنیس و … را در آن ها قرار دهید .

ابعاد
۷۶ سانتی‌ متر طول × ۳۵.۵ سانتی‌ متر ارتفاع × ۳۰.۵ سانتی‌ متر عرض

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...