خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه فروردین 1402)

ساک تنیس ویلسون Roland Garros Team 6 Pack

از {{model.count}}

ویلسون Roland Garros Team 6 Pack

تعداد
نوع
4,000,000
4,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ویلسون Roland Garros Team 6 Pack محصول ویژه ای است که برای مسابقات رولان گاروس ۲۰۲۲ طراحی شدند . این ساک متشکل از دو بخش است که در مجموع می‌ تواند ۶ راکت را در خود جای دهد . علاوه بر این دو جیب جادار نیز در طرفین این محصول قرار دارد تا بتوانید سایر وسایل را در آن جای دهید . همچنین لوگو مسابقات رولان گاروس نیز نمای زیبایی به این ساک بخشیده است . دو بند قابل تنظیم و یک دستگیره نیز برای حمل بهتر برای این محصول در نظر گرفته شده است .

ساک تنیس ویلسون Roland Garros Team 6 Pack

ساک تنیس ویلسون Roland Garros Team 6 Pack  که از محصولات سال ۲۰۲۲ ویلسون می باشد به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی محصول از فروشگاه دایکو در اختیار شما قرار دارد . ساک تنیس همواره یکی از چالش های هر بازیکن تنیس می باشد . قبل از خرید ساک و یا کیف تنیس ابتدا باید نیاز های خود از یک ساک تنیس را مشخص کنید .

به عنوان مثال شاید با توجه به لوازم و تجهیزات اصلا نیازی به ساک نباشد و به راحتی با یک کوله پشتی تنیس نیز امکان حمل کامل لوازم و تجهیزات باشد .

گنجایش و نوع حمل از مهم ترین عواملی می باشد که پیش از خرید هر گونه ساک و کیف تنیس باید توجه بالایی به آن کرد .

البته برای بسیاری از افراد نیز طراحی ظاهری از عوامل مهمی می باشد که هنگام انتخاب توجه ویژه ای به آن دارند . با من همراه باشید تا در ادامه به بررسی دقیق قابلیت ها و ویژگی های ساک رولان گاروس تیم ۶ پک بپردازیم .

گنجایش و ابعاد ساک تنیس ویلسون Roland Garros Team 6 Pack

گنجایش و ابعاد کیف تنیس مهم ترین ویژگی ای می باشد که بسیاری از افراد قبل از تهیه ساک به آن توجه می کنند . ظرفیت هر ساک تنیس بر اساس تعداد راکت های قابل حمل سنجش می شود . ویلسون Roland Garros Team 6 Pack همان طور که از نام آن مشخص است یک محصول ۶ راکته می باشد که قابلیت حمل ۶ راکت به صورت همزمان را دارد .

به منظور حمل این ۶ راکت دو فضای اختصاصی که هر کدام قابلیت حمل ۳ راکت را دارند در این ساک قرار دارد . این دو فضا به وسیله زیپ های مجزا از بالای ساک قابل دسترسی می باشند که در تصاویر محصول می توانید ببینید .

البته بسیاری از افراد از این دو فضا به صورت ترکیبی استفاده می کنند و در یکی راکت های خود و در دیگری لوازمی مانند کفش و لباس تنیس را قرار می دهند .

علاوه بر دو فضای اختصاصی این ساک یک جیب بزرگ زیپ دار نیز در یک طرف قرار دارد تا لوازم جانبی مانند توپ تنیس، ضربه گیر و ... را به راحتی بتوان در آن قرار داد . ابعاد ساک تنیس ویلسون Roland Garros Team 6 Pack نیز ۷۶x24x33 سانتی متر است .

ابعاد
76x24x33 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...