خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

ساک تنیس ویلسون Roland Garros Tour 12 Pack رولان گاروس

از {{model.count}}

ساک تنیس ویلسون Roland Garros Tour 12 Pack

تعداد
نوع
6,500,000
6,050,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ویلسون Roland Garros Tour 12 Pack مختص مسابقات رولان گاروس ۲۰۲۰ طراحی می شود و رنگ آن با دومین گرند اسلم سال در هماهنگی کامل قرار دارد .

ساک تنیس ویلسون Roland Garros Tour 12 Pack رولان گاروس

این ساک از دو بخش تشکیل می شود . یک بخش مجهز به عایق حرارتی می‌ باشد که در مجموع می‌ تواند ۱۲ راکت تنیس را در خود جا بدهد . دو جیب نسبتا بزرگ هم در قسمت کناری این محصول قرار دارد تا بتوانید وسایل کوچک مورد نیاز خود را در آن قرار دهید . همچنین دو جیب کوچک دیگر نیز در این ساک تنیس قرار دارد . نشان مسابقات رولان گاروس نیز نمای زیبایی به ساک Roland Garros Tour می بخشد . دو بند قابل تنظیم هم برای حمل ساک به صورت کوله‌ پشتی وجود دارد .

با خرید ویلسون Roland Garros Tour 12 Pack فضا های مجزایی برای استفاده در اختیار شما قرار خواهد گرفت . این مدل از کیف ویلسون دارای دو محفظه اصلی هست و نکته قابل توجهی که در مورد این مدل ساک تنیس وجود دارد داشتن تکنولوژی Thermoguard است . تکنولوژی Thermoguard عایق حرارتی هست که موجب حفاظت وسایل و تجهیزات در برابر درجه حرارت شدید دما می شود .

این تکنولوژی در دو محفظه اصلی این محصول به کار می رود . ساک تنیس ویلسون Roland Garros Tour 12 Pack دارای دو جیب بزرگ در دو سمت برای لوازم شخصی شما می باشد . بر روی این دو جیب، دو جیب کوچک دیگر وجود دارد . از این دو جیب می توان برای قرار دادن وسایل مورد نیاز به صورت جداگانه استفاده کرد . ویژگی دیگر این مدل دارا بودن یک دسته برای حمل با دست و دو بند در پشت برای حمل بر روی شانه ( به صورت کوله پشتی ) می باشد .

ابعاد
۷۶ سانتی‌ متر طول × ۲۸ سانتی‌ متر ارتفاع × ۳۳ سانتی‌ متر عرض

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...