خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه فروردین 1402)

ساک تنیس ویلسون Super Tour 9 Pack Blade

از {{model.count}}

ویلسون Super Tour 9 Pack Blade

تعداد
نوع
5,500,000
5,350,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ویلسون Super Tour 9 Pack Blade با گنجایش ۹ راکت محصول سال ۲۰۲۱ شرکت ویلسون می باشد .

ساک تنیس ویلسون Super Tour 9 Pack Blade

این محصول که رنگ سبز جلوه زیبایی به آن می بخشد از دو بخش تشکیل می شود که یکی از این بخش‌ ها مجهز به عایق حرارتی است . در هر طرف این محصول یک جیب بزرگ برای نگهداری وسایل مختلف وجود دارد . وجود بند های قابل تنظیم برای استفاده به حالت کوله‌ پشتی و یک دسته حمل این ساک را بسیار آسان می کند . این ساک از مواد با کیفیت تولید می شود و دوام آن بسیار بالا هست .

ابعاد این ساک تنیس ۷۳٫۵x33x33 سانتی متر می باشد . گنجایش یک ساک تنیس بر اساس تعداد راکت های قابل حمل توسط آن سنجش می شود . این محصول یک ساک تنیس ۹ راکته است که برای حمل این ۹ راکت دو فضای اختصاصی و بزرگ وجود دارد . بر خلاف کوله پشتی های تنیس که دسته راکت از کوله بیرون می ماند در این ساک راکت به صورت کامل در فضای خود قرار می گیرد . نکته مهمی که درباره این دو فضا وجود دارد استفاده از فناوری Thermoguard هست .

فناوری عایق حرارتی در ساک تنیس ویلسون Super Tour 9 Pack Blade

با استفاده از این فناوری در دو فضای بزرگ یک عایق حرارتی ایجاد می شود تا از راکت و دیگر محتویات موجود در این دو فضا در برابر گرمای شدید محافظت کند . دو جیب زیپ دار بزرگ نیز در دو طرف ساک قرار دارد که مخصوص حمل لوازم جانبی مانند قمقمه آب و توپ تنیس هست . لازم به ذکر است که مدل ۱۵ راکته این ساک نیز در فروشگاه موجود است که می توانید از آن مدل نیز بازدید کنید .

با توجه به ابعاد بزرگ این محصول به حمل این ساک تنیس نیز باید توجه کنید . این ساک از سیستم حمل دوگانه Dual Carrying System بهره می برد . با  استفاده از این سیستم دو بند بلند قابل تنظیم در قسمت بالای ساک قرار می گیرد که با تنظیم آن ها می توانید ساک را هم به صورت کوله پشتی و هم به صورت ساک باشگاهی حمل کنید . علاوه بر این دو بند یک دسته محکم نیز در بیرون ساک تنیس ویلسون Super Tour 9 Pack Blade قرار دارد تا در صورت نیار بتوان آن را آویزان کرد . جنس این ساک از ۸۴ درصد پللی استر و ۱۶ درصد پلی اورتان است که نشان دهنده بدنه مقاوم این محصول می باشد .

ابعاد
۷۳.۵ سانتی‌ متر طول × ۳۳ سانتی‌ متر ارتفاع × ۳۳ سانتی‌ متر عرض

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...