خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه فروردین 1402)

ساک تنیس ۱۲ راکت بابولات Pure Drive x12 Racket

از {{model.count}}

بابولات Pure Drive x12 Racket

تعداد
نوع
5,400,000
5,000,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس ۱۲ راکت بابولات Pure Drive x12 Racket انتخاب اول بازیکنان حرفه‌ ای می باشد . این مدل محصول سال ۲۰۲۱ است و رنگ‌ های آن با راکت‌ های سری پیور درایو شرکت بابولات در هماهنگی کامل قرار دارد .

ساک تنیس ۱۲ راکت بابولات Pure Drive x12 Racket

این ساک دو قسمت اصلی برای راکت دارد و هر کدام می‌تواند ۵ راکت تنیس را در خود جا دهد .

این دو قسمت برای محافظت بیشتر به عایق حرارتی بابولات (Isothermal Protection) مجهز اند تا زه راکت‌ها در برابر تغییرات دمای محیط کشش اولیه خود را از دست ندهند .

بابولات Pure Drive x12 Racket یک قسمت میانی بزرگ نیز دارد که از آن می‌ توانید برای گذاشتن راکت‌ های بیشتر و یا لوازم دیگر استفاده کرد . جیب‌ های جانبی این ساک تنیس خود دارای تقسیم‌ بندی‌ های کوچک‌ تر هستند که برای نگهداری وسایل کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌ گیرند .

این مدل محصول سال ۲۰۲۱ می باشد و توسط کمپانی معتبر babolat طراحی و وارد بازار شد است . این محصول مدل جدیدتر نسل قدیمی drive هست که نسبت به مدل قبلی از کیفیت و طراحی زیباتر و بروز تری برخوردار می باشد . ساک تنیس بابولات درایو در دو مدل ۶ راکت و ۱۲ راکت تولید می شود که رنگ های آبی، سرمه ای، آبی آسمانی این مدل را بسیار زیبا و چشم نواز کرده است .

یک محفظه مخصوص کفش برای جلوگیری از پخش شدن بوی نامطبوع در ساک تنیس قرار دارد . در ساخت بند‌های این ساک از  پد های ابری بکار رفت که حمل آن را بسیار راحت تر می‌ کند .

اگر به دنبال یک ساک تنیس جادار هستید ساک تنیس ۱۲ راکت بابولات Pure Drive x12 Racket گزینه مناسبی برای شما می‌ باشد .

ابعاد
۷۶ سانتی‌ متر طول × ​۳۵ سانتی‌ متر ارتفاع × ۴​۲ سانتی‌ متر عرض

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...