خرید موتور شارژی (فروش ویژه فروردین 1402)

ماشین شارژی چهار چرخ کودک آفرود

از {{model.count}}

ماشین شارژی کودک آفرود

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماشین شارژی چهار چرخ کودک آفرود قابلیت پخش موزیک در حالت ثابت و حرکت را دارد . این محصول مناسب استفاده برای کوکان بالای 2 سال می باشد .

ماشین شارژی چهار چرخ کودک آفرود دارای چهار چرخ بزرگ می باشد که به راحتی می توان از آن در جنگل، شن های ساحل استفاده کرد . این ماشین شارژی برای حرکت از دو موتور قدرت مند بهره می برد . بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم است که قابلیت تحمل وزن تا ۵۵ کیلو گرم را دارد . فضای نشیمن این ماشین شارژی به گونه ای است که کودک بر روی آن احساس راحتی کند و ساعت ها سرگرم شود .

ماشین شارژی چهار چرخ کودک آفرود

طراحی ظاهری ماشین شارژی کودک آفرود طرفداران زیادی پیدا کرده است . کودکان بالای ۲ سال براحتی می توانند از آن استفاده کنند و مهارت های خود را بالا ببرند . علاوه بر ظاهر زیبای این ماشین شارژی امکانات ویژه آن را در نظر بگیرید . ماشین شارژی کودک آفرود برای حرکت از ۲ موتور دو سرعته بهره می برد . برای ذخیره نیرو یک باتری 12 ولتی داخل ماشین قرار دارد . ابعاد این محصول به طول 65 عرض 37 ارتفاع 26 است.

کشور سازنده
چین
ابعاد
طول 65 عرض 37 ارتفاع 26

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...