خرید موتور شارژی (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

موتور شارژی کودک طرح خرگوش

از {{model.count}}

موتور شارژی کودک خرگوش

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

موتور شارژی کودک طرح خرگوش از دو موتور و گیربکس در چرخ عقب بهره می برد که به اصطلاح دو موتوره نام دارند . این امر باعث می شود تا قدرت و سرعت بالایی را فراهم کند . دو چرخ بزرگ در عقب موتور شارژی قرار دارد تا ایمنی سواری را بالا ببرد . یک درگاه usb روی موتور هست تا بتوانید موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید .

دو جای پا بغل موتور هست تا مانع از برخورد پای کودک به زمین شود . یک پدال زیر پای کودک وجود دارد تا با فشردن آن موتور حرکت کند . بر روی فلاپ جلو موتور شارژی کودک طرح خرگوش دکمه ای قرار دارد تا موتور را به جلو و عقب هدایت کند .

این موتور شارژی دارای 2 باتری 6 ولت 4.5 آمپر است . با یکبار شارژ کامل می توان 90 دقیقه سواری کرد . مدت زمان لازم برای شارژ کامل حدود 6 ساعت می باشد . ابعاد این محصول به طول 75 عرض 32 ارتفاع 42 است.

موتور شارژی کودک طرح خرگوش

طراحی جذاب موتور شارژی کودک خرگوش برای کودکان بسیار جذاب است و می تواند ساعت ها آن ها را سرگرم کند . این محصول مناسب کودکان بین 2 الی 8 سال می باشد .

کشور سازنده
چین
ابعاد
طول 75 عرض 32 ارتفاع 42

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...