خرید پیجر ( اردیبهشت 1403 )

پیجر منشی

از {{model.count}}

پیجر منشی وایرلس بیسیم هوشمند

تعداد
نوع
900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پیجر منشی وایرلس بیسیم هوشمند این امکان را به شما میدهد که تنها با فشرن دکمه منشی خود را فرابخوانید . این پیجر عملکرد ساده و آسانی دارد و به دلیل عملکرد Point To Point هیچگونه تداخل مغناتیسی با امواج ندارد .

محصولات مرتبط

پیجر منشی وایرلس بیسیم هوشمند

پیجر منشی وایرلس بیسیم هوشمند پس از فشردن دکمه، رنگ آبی روی بدنه ظاهر می شود که نمای زیبا و شیکی به محصول می دهد. برد مفید این پیجر 300 متر واقعی است که هیچ پیجری در بازار این برد مسافتی را ندارد.

تنظیمات زنگ پیجر منشی وایرلس بیسیم هوشمند

پیجر منشی وایرلس بیسیم هوشمند 60 زنگ مختلف در حافظه خود دارد. پس از انتخاب صدای زنگ دلخواه خود، دکمه ولوم را 4 ثانیه فشار دهید تا گیرنده روشن شود و وارد حالت یادگیری شود. هنگامی که دکمه زنگ ( فرستده ) را فشار دهید، دستگاه زنگ می زند و صدای زنگ پخش می شود تا آهنگ انتخاب شود.

آموزش ست کردن دستگاه با ریموت

برای ست کردن پیجر منشی وایرلس بیسیم هوشمند همانند توضیحات بالا باید پیش برید. به این صورت که دکمه ولوم دستگاه را 4 ثانیه فشار دهید و وارد مرحله یادگیری می شود. حال دکمه زنگ را فشار دهید و دستگاه چشمک می زند . در این حالت هر دو با هم ست شده اند.

توجه داشته باشید که دکمه زنگ را روی اجسام فلزی مانند ( درب آهنی، درب استیل ضد زنگ یا هر وسیله دیگر آهنی ) نصب نکنید.

تنوع صدای زنگ
60 زنگ مختلف
تنظیم حجم صدای زنگ
5 سطح مختلف
برد مسافتی
300 متر واقعی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...