خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

کوله تنیس ویلسون Clash V2 Super

از {{model.count}}

کوله پشتی تنیس ویلسون Clash V2 Super

تعداد
نوع
4,400,000
4,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

با کوله تنیس ویلسون Clash V2 Super می‌ توانید وسایل مورد نیاز خود را به زمین بازی ببرید .

کوله تنیس ویلسون Clash V2 Super

این کوله زیبا دارای یک بخش برای راکت است که با پد مخصوص پوشش می شود و می‌توان تا ۲ راکت را در  آن جای دهید . بخش دیگر این کوله نیز فضای کافی برای گذاشتن سایر لوازم مانند لپ‌تاپ، تبلت و … را دارد . در جلو این قسمت نیز فضای لازم برای یک جفت کفش یا وسایل دیگر وجود دارد . همچنین در بخش جانبی کوله یک جیب با عایق حرارتی برای نگهداری وسایل مختلف وجود دارد . رنگ‌ های این محصول در هماهنگی کامل با راکت‌ های سری کلش هستند .

کوله پشتی در زندگی روزمره یکی از لوازم غیر قابل جایگزین می باشد که توسط بسیاری از اشخاص استفاده می گردد . فرض کنید در زمینه تنیس فعالیت می کنید و نیاز به یک کیف برای حمل تجهیزات خود دارید . انتخاب کوله پشتی تنیس می تواند گزینه بسیار خوبی باشد . چونکه علاوه بر حمل تجهیزات تنیس می توان از آن برای دیگر امور روزمره نیز استفاده کرد که این امر باعث کاهش هزینه های جانبی نیز خواهد شد .

کوله پشتی تنیس ویلسون Clash V2 به نوعی مکمل راکت های سری V2 کلش هست که طراحی ظاهری یکسانی با هم دارند . نقطه ضعف بزرگ استفاده از کوله پشتی تنیس کمبود فضای آن نسبت به ساک و کیف های تنیس است . در کوله پشتی های تنیس راکت به صورت کامل در فضای خود قرار نمی گیرد و دسته یا گریپ راکت همواره در خارج از کوله پشتی می باشد . برای تهیه کوله تنیس ویلسون Clash V2 Super ابتدا باید با تمام ویژگی های آن آشنا باشید تا با دانش و اطلاعات کامل نسبت به محصول اقدام به خرید آن کنید .

ابعاد
۳۰.۵×۲۳×۴۷ سانتی‌ متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...