خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه فروردین 1402)

کوله پشتی تنیس ویلسون DNA Backpack Black

از {{model.count}}

ویلسون DNA Backpack Black

تعداد
نوع
4,500,000
4,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کوله پشتی تنیس ویلسون DNA Backpack Black در سال ۲۰۲۰ در ۲ رنگ قرمز و مشکی تولید و وارد بازار شد .

کوله پشتی تنیس ویلسون DNA Backpack Black

در طراح این کوله محصولی ساده و در عین حال زیبا شکل گرفت . این کوله‌ دارای یک قسمت مخصوص راکت است که می‌ تواند تا دو راکت تنیس را در خود جا بدهد . از دو بخش این کوله همچنین می‌ توان برای حمل وسایل ضروری استفاده کنید که بخش جلویی آن برای نگه‌داری کفش و … مناسب می باشد . این کوله دارای بند های قابل تنظیم هست و در ساخت آن به اندازه کافی پد های ابری وجود دارد تا به هنگام حمل راحت باشد . این کوله از دوام بالایی برخوردار است و تصویر امضای راجر فدرر آقای تنیس دنیا بر روی آن بیش از پیش بر زیبایی آن می افزاید .

تکنولوژی ترموگارد در پوشش کوله پشتی Dna Federer ویلسون از تجهیزات ورزشی تنیس باز در دما های بالا بخوبی محافظت خواهد کرد .

با خرید کوله پشتی تنیس ویلسون DNA Backpack Black محفظه ای جداگانه برای کفش های خود دارید . نکته دیگر در مورد این محصول داشتن بند جناغ است که از لیز خوردن بند های کوله تنیس در پشت شانه ها جلوگیری خواهد کرد . هواداران با خرید این محصول امضای افسانه ای راجر فدرر سوئیسی را که در جلوی کیف می باشد خواهند داشت . این مورد جذابیت خاص این کوله پشتی تنیس را تکمیل می کند .

ابعاد
۴۸×۳۳×۲۱ سانتی‌ متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...