خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

کوله پشتی تنیس ویلسون Minions Tour

از {{model.count}}

کوله تنیس ویلسون Minions Tour

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کوله پشتی تنیس ویلسون Minions Tour ساک‌ های سری تور ویلسون به طراحی خوب، کارآمد و دوام بالا مشهور اند .

کوله پشتی تنیس ویلسون Minions Tour

در قسمت پشتی این کوله یک بخش مخصوص راکت قرار دارد که تا دو راکت را در آن می‌ توانید قرار دهید . بخش اصلی این کوله همچنین جای کافی برای لپتاپ و تبلت را دارد . یک بخش جدا و تهویه‌ دار نیز برای کفش‌ ها یا لباس‌ های نیز در این محصول قرار دارد .

کوله پشتی تنیس ویلسون Minions Tour یکی از جادار ترین کوله پشتی های ویلسون است . در قسمت جلویی کوله دو فضا وجود دارد که فضای بزرگ تر که در تصاویر مشهود می باشد دارای زیپ دوگانه و مکان نگهداری کفش تنیس هست . یک فضای کوچک تر تک زیپی هم در جلوی کوله پشتی برای نگهداری لوازم جانبی مانند تلفن همراه، دسته کلید و … وجود دارد . در دو طرف کوله نیز دو جیب معمولی جادار هست که لوازمی مانند قمقمه آب، توپ تنیس و … در آن ها نگهداری می شود . ویژگی دیگری که هنگام خرید کوله پشتی تنیس به آن باید دقت کنید رنگ بندی و طراحی است تا با دیگر لوازم تنیس به راحتی ست شود . این کوله ویلسون در رنگ مشکی و زرد با الهام از شخصیت مینیون ها طراحی و تولید شد است که زیبایی خاصی دارد و بسیار چشم نواز می باشد .

ابعاد
۴۴٫۵×۲۰٫۵×۳۰٫۵ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...